BÜBCHEN

BÜBCHEN – kosmetika pro děti č.1 v Německu!

Značka Bübchen se již téměř 60 let profiluje na trhu kosmetiky určené především našim nejmenším. Z Německa postupně expandovala do okolních trhů a dnes jsou její výrobky známy po celém světě. Dlouhodobé zkušenosti s péčí o jemnou dětskou pokožku i vlasy se příznivě projevují v dokonalé kvalitě složení a efektivitě účinků.

Historie  firmy sahá ale hlouběji, až do první poloviny dvacátého století. Konkrétně v roce 1940 magistr Ewald Hermes, lékárník v něměckém městě Delecke, namíchal uklidňující čajovou směs pro svého malého syna, který trpěl plynatostí. Sám byl překvapen, jak dobře čaj funguje a proto jej v lékárně začal míchat a prodávat pod názvem „Bübchen Tee(Bübchen v němčině znamená „chlapeček“, pozn.red.) Překvapivě účiná směs fenyklu, anýzu, koriandru, kmínu a lékořice si získala ohlas a důvěru zákazníků. Přes to všechno trvá ještě více než dvacet let, než vznikne samostatná výrobní firma Bübchen-Werk Ewald Hermes Pharmazeutische Fabrik GmbH, která je založena v roce 1961. Ta již kromě původního čaje produkuje i výrobky pro osobní péči kojenců, dětí a těhotných žen. Od roku 1967 firma sídlí v Soestu. Po smrtelné dopravní nehodě zakladatele společnosti, který umírá ve věku 46 let, pokračuje ve vedení rodinného podniku jeho manželka.

Od ledna 2021 společnost Bübchen postupně začala přecházet na obaly z ekologicky udržitelných materiálů. Ambasadorkou této filozofie se stala zpěvačka Sarah Connor, sama matka čtyř dětí (viz obrázek níže).

Sarah Connor ist Markenbotschafterin von Bübchen – Bübchen

 

Sarah Connor o Bübchen říká toto: „Myji si obličej pouze dětským šamponem nebo mýdlem. Bübchen je již léta součástí základní výbavy každého našeho umyvadla. Ta vůně mi připomíná dětství, protože Bübchen pro nás používala i moje maminka.“ 

Je vidět, že i takové dámě, jakou Sarah Connor bezesporu je, jemná péče značky Bübchen prospívá, zpěvačka i ve věku přes čtyřicet září jako vždy.

„Jsme velmi rádi, že můžeme pracovat se Sarah Connor. Dokonale se hodí ke značce Bübchen. Je přirozená a autentická a to nejen jako super úspěšná umělkyně, ale také jako milující máma čtyř dětí,“ řekl ke spolupráci generální ředitel Bübchen Martin Kemper . Stejně jako Sarah, tak i miliony dospělých důvěřují Bübchen, že se postará nejen o jejich miminka a děti, ale také produkty používají pro svou vlastní pokožku.

Bübchen bude v budoucnu ještě více oddaný životnímu prostředí, proto od ledna 2021 začal se svou legendární Modrou řadou pro kojence a batolata dodávat první obaly, vyrobené ze 100% recyklovaného plastu. Jen tímto opatřením ušetřil Bübchen v roce 2021 zhruba 116 tun plastu, což v porovnání odpovídá objemu více než 2,9 milionu gumových kachniček, se kterými si děti při koupání tak rády hrají. Za Modrou řadou budou postupně tento trend následovat všechny ostatní produkty v sortimentu.

 Richard Sklář

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení